woensdag 19 oktober 2011

Een goed begin, nog voor dat het echt begonnen is....

Om mijn rug te sparen (ik heb er zo nu en dan weer last van..) heb ik vanochtend een taxi naar mijn werk genomen... De chauffeur blijkt in mijn buurt te zijn opgegroeid en wist heel wat "ins and outs" te vertellen van de eigenaar van het huis dat ik bewoon. Op mijn vraag of hij zijn hele werkzame leven al op de taxi zat, kwam een mooi stukje levensverhaal... Je zou er zo een programma van kunnen maken: Na de militaire dienst en wat horeca ervaring kwam hij terecht in een motor speciaal zaak. De eigenaar zag hem helemaal zitten en vertrouwde hem helemaal als zakenpartner. Toen er een relatie opbloeide tussen de dochter van de baas en hem, heeft palief er alles aan gedaan om die relatie niet te laten lukken: hij speelde erg op het gemoed van zijn dochter in. En het is hem gelukt; de relatie is verbroken. Dit was allemaal meer dan 38 jaar terug... Drie jaar geleden hebben de twee elkaar weer ontmoet en hebben sindsdien een relatie :-). De taxichauffeur geeft zijn huidige schoonvader gelijk... hij was als jonge man bepaald niet trouw in de liefde.... Maar die twee waren kennelijk toch voor elkaar bestemd. Wat een verhaal hè?

Ik zit nu op Schiphol; 'k heb wat gegeten, want op het vliegtuigvoer kom ik de nacht niet door. Over ongeveer een uur ga ik de lucht in...
ciao ciao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten