dinsdag 18 oktober 2011

Oktober 2011: here we go again!

Beste mensen,

Mijn koffer is weer gepakt. Morgen neem ik alles mee naar het werk en vandaar vertrek ik rechtstreeks naar Schiphol. Aangezien ik bijna op het perron van het station werk, is dit niet zo'n vreemde constructie. Het heeft echter wel tot gevolg dat ik nu al alles ingepakt moet hebben en ik pas morgenavond écht vertrek.   Of en hoe ik dit blog ga bij houden, weet ik nog niet. Mijn programma: donderdag en vrijdag voorbereidingsdagen voor de didactiek cursussen (op zaterdag en zondag; twee verschillende groepen). Of ik echt twee dagen nodig heb deze keer... ik betwijfel het. In feite een positieve gedachte.
Na het weekend twee dagen naar Tirana (maandag super vroeg heen en woensdag nog vroeger weer retour) Woensdag sluit ik dan aan bij een studiereis, gericht op de pedagogiek van de kinderdagverblijven en voorschool in Reggio Emilia. Die is wereldberoemd namelijk en toevallig vindt zo'n studiereis vanuit Nederland plaats in de week, dat ik m'n vakantie onderbreking gepland had. En dan zaterdag de 29e weer naar huis. Het liefst hou ik een fotoblogje bij.  In de afgelopen zomer heb ik wel gemerkt dat daar veel upload tijd in was gaan zitten.... Ik zie wel. Via Facebook zal ik berichtjes plaatsen van updates. (Zowel in het Nederlands als in het Italiaans....;-)  ).
Groetjes,
Bianca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten